divendres, 18 d’abril del 2008

estic dispersa...

...estic fent varies coses a l'hora: d'amineko n'he fet 2, un de blau i un de rosa, però ara els he d'omplir i cosir i no veig el moment... tinc a mitges un ninotet petit i verd que no sé què serà encara, només tinc el cap i el cos, li he de fer potetes i cara, però no sé com acabar-lo... ara he començat una bosseta per a en jan, groga i negra, d'abella maia... m'han demanat una funda per una blackberry... i m'hauria de posar a acabar coses que tinc de punt de creu, però no em ve gens de gust i clar, si ho fas per obligació, ni queda bé ni ho disfrutes i no es tracta d'això tampoc... realment estic dispersa...

*-*-*-*-*
estoy dispersa...
...estoy haciendo varias cosas a la vez: de amineko he hecho 2, uno azul y otro rosa, pero ahora los he de rellenar y coser y no veo el momento... tengo a medias un muñequito pequeño y verde que no sé aun qué será, sólo tengo la cabeza y el cuerpo, tengo que hacerle patitas y cara, pero no sé como acabarlo.. ahora he empezado una bolsita para Jan, amarilla y negra, de Abeja Maya... me han pedido una funda para una blackberry... i tendría que ponerme a acabar cosas que tengo de punto de cruz, pero no me apetece nada y claro, si lo haces por obligación, ni queda bien ni lo disfrutas y tampoco se trata de eso... realmente estoy dispersa...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.