divendres, 18 de juliol del 2008

Valset


Nin rondinaire, petit dictador,
sempre trencant-me la son,
ratolinet rinxolat i rumbós,
em fas somriure amb el cor.

Em vaig prometre no fer-te cançons
per no semblar carrincló,
però no comptava amb la teva cara...

de nen consentit embafat de petons.
Sempre emprenyant-me quan vols,
tros de baldufa, sucret esponjós,
m'has transformat en badoc.

Em vaig prometre no caure en el joc
de fer de pare ufanós,
però quan t'arraules, aquí a la falda,
fas que em desfaci i oblidi la resta del món.

M'has de prometre que un dia d'agost
abraçat a un altre cos,
mort de vergonya,
diguis amb conya
que una vegada ton pare et va fer un valset dolç.

Els Pets - Com anar al cel i tornar - 2007

PER MOLTS ANYS JAN!!!

Feliços 6 primers anyets!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.