dimecres, 17 de setembre del 2008

sorteigs diversos

m'estic començant a animar amb això del "mundo bloggeril" i els seus sorteigs :-)
de moment, m'he apuntat a:

  • el bloc de la rosita, que sorteja un regal sorpresa
  • el bloc de l'almudena, que sorteja una bufanda
  • el bloc de la carrapuchiña, que té preparat un kit variat i supercomplet amb arrecades, broches, marc de fotos, clauer preciosssisssssimmmm i enganxines!!
  • i finalment, el bloc de Miss Lady Bug que està pensant a veure què regala

a veure si tinc una mica de sort...

*-*-*-*-*-*-
sorteos varios
me estoy empezando a animar con esto del mundo bloggeril y sus sorteos:-)
de momento, me he apuntado en:

  • el blog de rosita , que sortea un regalo sorpresa
  • el blog de almudena, que sortea una bufanda
  • el blog de carrapuchiña, que tiene preparado un kit variado y supercompleto con pendientes, broches, marco de fotos, llavero preciossssisissssimo, pegatinas!!!
  • y finalmente, el blog de Miss Lady Bug que está pensando a ver qué regala

a ver si tengo un poco de suerte...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.