divendres, 13 de febrer del 2009

de camí cap a astúries


van sortir ahir, aquests 5 i un altre que no es va deixar fer la foto... cap a la colxa solidària de la Laura.
A veure quan tarden a arribar!!!
[Edito: La Laura ^-^ els ha penjat dilluns 16 en el blog, quina rapidesa aquests de correus!!! Voleu veure'ls?? Són aquí!!]
*-*-*-*-*-*-*
de camino hacia asturias
salieron ayer, estos 5 y otro que no se dejó hacer la foto... hacia la colcha solidaria de Laura. A ver lo que tardan en llegar!!!
[Edito: Laura ^-^ los ha colgado el lunes 16 en el blog, qué rapidez estos de correos!!! Queréis verlos?? Están aquí!!]

4 comentaris:

  1. oooh! que macos!
    jo he decidit fer una manta pel meu pare a quadres de ganxet... alguna idea!

    ja tinc la llana i tot...

    petons

    ResponElimina
  2. D'acord amb la Belén... son molt i molt macos... m'agrada moltissim el de color rosa... jo els vull iguals cuan et toqui d'amiga secreta, jajajajajaja Un petó molt fort, reina, muacssssssss

    ResponElimina
  3. gràcies wapis!!
    belén, si vols idees per fer quadrets, mira l'adreça http://picasaweb.google.es/byjimena/200LaboresDeGanchillo5/photo#5056809600100565090 es una passada!!!
    milady, quan em toquis d'AS te'ls faré més grossos, perque aquests són molt més petits

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.