dilluns, 20 d’abril del 2009

El pas d'UFO a FO o com treure's coses per acabar de sobre (2) ...

Segueixo acabant UFO, a sus órdenes Celeste!!! aquí teniu el segon:

UFO
Vestit per a bebé

Història
Després del mono de ganxet que em va agafar a l'estiu, quan estava de vacances, que vaig haver d'anar a comprar-me un cabdell i un ganxet per fer punt baix com una "posesa", vaig aprofitar la tira en tons beige que m'havia sortit i que no sabia què seria, per intercalar-hi unes voltes de colors rosats i un punt fantasia amb punts alts i cadenetes i llavors va el vestit va començar a prendre forma, va anar creixent ell sol, sense saber a qui li regalaria (recordeu que jo no tinc nenes) fins que quan vaig haver acabat la faldilla, vaig parar... després d'un temps vaig pensar que hi podia fer uns tirants i també ho vaig deixar en stand by... només li quedava cosir els tirants, enganxar-hi uns quants botons i fer-hi unes quantes passades més al baix

Com ha acabat
Acabat!!! a punt per a la Martina...

Links
no hi ha patró del vestit i el punt el vaig treure d'una revista japonesa penjada en algun picasa pero no vaig guardar l'enllaç, ja em perdonareu...
*-*-*-*-*-*
Sigo acabando Ufo, a sus órdenes Celeste!!! aquí teneis el segundo:
UFO
Vestido para bebé
Història
Después del mono de ganchillo que me cogió en verano, cuando estaba de vacaciones, que tuve que irme a comprar un ovillo y un ganchillo para hacer punto bajo como una posesa, aproveché la tira en tonos beige que me había salido y que no sabía qué sería, para intercalarle unas vueltas en tonos rosados y un punto fantasía con puntos altos y cadenetas y entonces el vestido fue tomando forma, fue creciendo él sólo, sin saber a quién se lo regalaría (recordad que yo no tengo niñas) hasta que cuando acabé la falda, paré... después de un tiempo pensé en hacerle unos tirantes y también lo dejé en stand by... sólo quedaba coserle los tirantes, pegarle unos botones y hacerle unas pasadas más al bajo.
Cómo ha acabado
Acabado!!! a punto para Martina...
Links
No hay patrón del vestido y el punto lo saqué de una revista japonesa colgada en algún picasa pero no guardé el enlace, ya me perdonaréis....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.