dimecres, 15 d’abril del 2009

ja he rebut i enviat els quadradets d'ABRIL!!! - 6è swap delabores

REBUTS

si si si!! me'ls envia la montse.
agafo la foto del seu blog, perque ella ha estat més ràpida a penjar-los
una vegada més, moltes gràcies wapa!!!
el blau cel me'l vaig estar mirant per davant i per darrera i no sé ni per on comença ni per on acaba, és una passada... el de color rosa és una finura, ja en tenia el patró i l'he fet en alguna ocasió, m'agrada molt com queda !! i el blau és bàsic, però ha quedat molt xulo combinat amb el marró... una cucada el porta tovallons i ja veurem què en faig amb la llaneta peludeta peludeta... té pinta d'osset... ja us aniré explicant


ENVIATS

amiga secretaaaaaaaaaaaaaa...
els teus quadradets van sortir dijous, aprofitant que anava a buscar els que m'enviava la montse.....
sorpresita sorpresita....per a qui seraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Perdó perdó, no els vaig tirar foto!!! o sigui que ni en blanc i negre ni reeeesss, més intriga encara
[Edito: la Isa ja els ha rebut, diu que li han agradat molt!!!, ole ole]


*-*-*-*-*-*
RECIBIDOS

si si si!! me los envía montse.
cojo la foto de su blog, porque ella ha sido más rápida en subirlos
una vez más, muchas gracias wapa!!!
el azul cielo me lo estuve mirando por delante y por detrás y no sé ni por donde empieza ni por donde acaba es una pasadaaaaaaa, el rosita es una finura, ya tengo el patrón y lo he hecho en alguna ocasión me gusta mucho como queda y el azul es básico, pero ha quedado muy chulo combinado con el marrón... una cucada el porta servilletas y ya veremos que hago con la lanita peludita peludita... tiene pinta de osito.. ya os iré contando...

ENVIADOS

amiga secretaaaaaaaaaaaaaa...
tus cuadraditos salieron el jueves, aprovechando que iba a buscar los que me enviaba montse.....
sorpresita sorpresita....
para quién seraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Mil perdones, no les saque foto!!! o sea que ni en blanco y negro ni naaaaaaaaa, más intriga todavía
[Edito: Isa ya los ha recibido, dice que le han gustado mucho!!!, ole ole]

1 comentari:

  1. Me alegro mucho de que te gusten, el azul cielo es punto peruano, se encuentra bien en internet, se hace con una aguja de punto muy gorda, yo encontre la 10 y el ganchillo para el punto bajo, besotes

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.