divendres, 8 de maig del 2009

trenjijuntas

Fent una adaptació de la fat bottom bag de la samanta, per a que surti una mica més grossa, la carme, l'eva i jo mateixa comencem el primer trenjijuntas!!!

Penjo unes instrucciones bàsiques, per a que puguin començar, ja que últimament no coincidim al matí... ups, a veure si en comptes d'un trenjijuntas, es un trenjiseparadas :-)

Apa, ja teniu deures per al cap de setmana, us deixo el que jo porto fet... sembla que li he agafat gustillo a aquest color marró oi??

1 comentari:

  1. Me encanta este bolso. El año pasado hice dos para mis hermanas y uno para mi. Tengo uno a medias y me lo acabas de recordar. Voy a ponerme a ello, a ver si lo puedo lucir este verano. Y muchas gracias por visitarme, madre ocupada (¿y quien no, verdad?)

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.