dijous, 28 de maig del 2009

sóc rara

si senyores, aquest matí he arribat a aquesta conclusió.
avui no hi ha crisi, avui tothom és feliç, avui tothom va vestit extrany (anar a la feina o a l'escola disfressat de futbolista es una mica estrambòtic, no em digueu), avui la gent es fa bromes pel carrer, encara que no es conegui, avui la gent ha dormit poc i està ressacosa...
deixeu-me que m'ho miri amb una certa distància.
no entenc com uns tios que xuten una pilota (i que cobren una PASTA per fer-ho) poden desfermar aquesta bogeria col·lectiva. Ahir es va parar el país!!!!
m'alegra el fet que la feina ben feta tingui el seu reconeixement, però vale, potser ja n'hi ha prou, no?
doncs no, sóc jo que ja en tinc prou... i és que... ja us ho havia dit que sóc rara...
doncs us deixo una foto rara :-)

*-*-*-*-*-*-*

si señoras, esta mañana he llegado a esta conclusión.
hoy no hay crisis, hoy todo el mundo es feliz, hoy la gente se ha vestido de una forma extraña(ir al trabajo o al cole disfrazado de futbolista es un poco estrambótico, no me digan), hoy la gente bromea por la calle, aunque no se conozca, hoy se ha dormido poco y se está de resaca....
déjenme que me lo mire con una cierta distancia.
no entiendo como unos tíos que chutan una pelota (y que cobran una PASTA por hacerlo) puedan desatar esta locura colectiva. ¡¡¡Ayer se paró el país!!!!
Me alegra el hecho que el trabajo bien hecho tenga su reconocimiento, pero vale, quizás ya es suficiente, ¿no?
pues no, soy yo la que ya tengo sufienciente... y es que... ya les había dicho que soy rara...
pues les dejo una foto rara :-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.