dimarts, 7 de juliol del 2009

avançant en el Seasons of Change Row

si, si, si... encara que no us ho cregueu... l'he repescat i el tinc endavant endavant... l'únic que per a mi és molt difícil seguir l'estructura en objectius dels SAL... m'agrada brodar per colors... o sigui que agafo el vermell i brodo tots els dibuixos que tenen vermell, ara el marró, ara el groc... i clar... el blanc l'havia anat deixant perque no m'agrada gaire i encara que estigui pràcticament acabant el gràfic, del primer objectiu encara me'n falta un tros, ups!!
us en deixo doncs unes fotos de demostració, que el vaig tirant endavant i l'acabaré aviat, segur!!!
També m'ha passat una cosa que riureu quan l'expliqui però es que... us ho he d'explicar... vaig anar aprofitant fils que ja tenia en estoc, en comptes de comprar els que exactament posava la guia de colors... intentant això si, que s'hi assemblessin el més possible... fins aquí res d'especial, em consta que moltes de vosaltres també ho feu això... total, que per fer les lletres vaig triar un marró mig i... SE M'HA ACABAT EL FIL... i em queden la V - W - X - Y - Z!!!! ara hauré de comprar una troqueta només per fer aquestes 5 lletres!!! i tinc sopotocientos marrons més, pero el 906 me l'he polit... una ràbia... i el que em sap més greu es que em fa l'efecte que em quedava el fil just per acabar-les... i o em va caure o el vaig llençar sense donar-me'n compte...
que si, que ja ho sé, que per un euro i pico la pallissa que us estic donant... però es que em fa ràbia comprar un color per quatre puntades...
*-*-*-*-*-*-*
si, si, si... aunque no os lo creáis... lo he repescado y lo tengo avanzado avanzado... lo único que para mí es muy difícil seguir la estructura en objetivos de los SAL... me gusta bordar por colores... o sea que cojo el rojo y bordo todos los dibujos que tienen rojo, ahora el marrón, ahora el amarillo, y claro... el blanco lo iba ido dejando porque no me gusta mucho y aunque esté casi acabando el gráfico, todavía me falta un trocito del primer objetivo, ups!!
os dejo pues unas fotos de demostración, que lo estoy adelantando y lo acabaré pronto, seguro!!!

También me ha pasado una cosa de risa pero es que lo tengo que explicar... fui aprovechando hilos que ya tenía en stock, en vez de comprar los que exactamente ponía en la guía de colores... intentando, eso sí, que se parecieran lo más posible... hasta aquí nada especial, me consta que muchas de vosotras también lo hacéis, esto... total, que para hacer las letrase escogí un marrón medio y... SE ME HA ACABADO EL HILO... y todavía me quedan la V - W - X - Y - Z!!!! ahora tendré madejita sólo para hacer estas 5 letras!!! y tengo sopotocientos marrones más, pero el 906 me lo he pulido.... una rabia.... y lo que sabe peor es que me parece que me quedaba el hilo justo para acabarlas... y o me cayó o lo tiré sin darme cuenta...
que si, que ya lo sé, que por un euro y pico la paliza que os estoy dando... pero es que me da rabia comprar un color por cuatro puntadas....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.