dimarts, 22 de setembre del 2009

no puc estar quieta... nooooo

i només tenir un projecte... noooo....

o sigui que aquest cap de setmana, a part de fer voltes taronges als quadradets de les mantes dels meus ninus, he estat tallant bosses de plàstic per provar de fer reciclatge... va força bé i és divertit, en jan m'ha ajudat a tallar i capdellar el fil de plàstic i m'anava seguint els progressos... "mama que no fas bossa?" em diu diumenge a la tarda... no, fill, que se m'ha acabat el fil :-)

Aquí el tutorial de com tallar bosses per fer-ne el fil de plàstic.

Aquí el tutorial de la bossa que estic fent (no és de plàstic, però vaig pensar que seria una bona idea fer-la amb aquest patró)

Aviat fotos, en funció de com quedi, jajajaja

1 comentari:

  1. Hola Sonieta :)
    Pasa por mi blog cuando puedas, he dejado algo para vos.
    Un beso grande.
    Silvana
    Morocha

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.