dilluns, 16 de novembre del 2009

les mantes dels ninus... acabant, rematant... ja es veu la llum al final del tunel...

ja tinc una manta amb tots els fils rematats + 5 voltes de punt baix al voltant + una última volta d'ondetes taronges
estic acabant l'altra: vaig per la 4a volta de punt baix i encara em faltarà la volta d'ondetes i acabar de rematar fils, que dec estar com a la meitat...

si, si, això s'acaba senyors... només caldrà un petit toc de planxa i posar-les a sobre dels llitets dels nens...

perque pensava folrar-les, però... necessitaria una màquina de cosir perque no em veig en cor de fer-ho a ma i no tinc temps per 1-anar a comprar la roba del folre, 2-presentar i embastar la roba, 3-agafar les dues mantes embastades i anar-me'n a ca la iaia i mangar-li la màquina de cosir, 4-tornar a casa amb les dues mantes cosides...

potser de cara a l'hivern que ve, jejejej

mireu que xules que estan quedant:


*-*-*-*-*-*-*
ya tengo una manta con todos los hilos rematados + 5 vueltas de punto bajo alrededor + una última vuelta de onditas naranjas
estoy acabando la otra: voy por la 4ª vuelta de punto bajo y todavía me faltará la vuelta de onditas y acabar de rematar hilos, que debo estar como a la mitad...

sí, sí, esto se acaba señores... sólo hará falta un pequeño toque de plancha y ponerlas encima de las camitas de los niños....

pensaba forrarlas, pero... necesitaría una máquina de coser porque no me atrevo a hacerlo a mano pero no tengo tiempo para 1-ir a comprar la ropa del forro, 2-presentar y hilvanar la ropa, 3-coger las dos mantas hilvanadas e irme a casa de mi abuela y mangarle la máquina de coser, 4-volver a casa con las dos mantas cosidas...

quizá de cara al invierno que viene, jejejej

mirad que chulas están quedando

1 comentari:

  1. Mooolt xules!! Em dones molta enveja, tu terminant projectes i jo amb tots a mitges... jaja. I ara en quant acabes, què faràs?

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.