dimecres, 16 de desembre del 2009

Preparant el Nadal: postals

A casa, una bonica tradició de sempre ha estat enviar postals de Nadal. M'hi entretinc, pensant com les faré, compro les cartolines / purpurines / gomets / etc. que calgui, redissenyo, dono voltes al contingut del missatge que escriuré, recopilo adreces... tot un ritual que pot començar a finals d'estiu (al menys mentalment).

Ho havia fet sempre, abans i després de tenir els nens, però l'any passat no sé què em va passar que no ho vaig fer... em va saber molt greu i encara que gairebé ja ningú enviï postals en paper, jo m'ho segueixo passant pipa fent-ho o sigui que aquest any he tornat a la càrrega.

Vaig aprofitar el passat cap de setmana de la puríssima per avançar-les bastant, em queda pulir els sobres, veure quines envio per correu i quines porto en ma i ja estarà!!!
Aquí us deixo dues fotos del treball acumulat.
Aquestes que tenen el fons granat són les "familiars" tenen un punt de reciclatge, aprofitant postals rebudes en altres anys i un punt de labor, perque porten un gràfic de punt de creu, jajaja... són totalment retallades, enganxades i escrites a mà. Són totes iguals i són totes diferents.
I aquestes amb el fons beige, uns gomets daurats i uns fils grocs (és una estrella dels reis custom) són les que va repartir el petit Guillem als seus companys de classe.

Les que va fer en Jan no les vaig fotografiar, perque les va anar fent d'una a una totalment personalitzades i les anava desant en una bossa. Li ha sortit la vena artística al meu fill gran... ves a saber a qui s'asembla :-)

*-*-*-*-*-*-*

En casa, una bonita tradición de siempre ha sido enviar postales de Navidad. Me entretengo, pensando cómo las haré, compro las cartulinas / purpurinas / pegatinas / etc. que sea necesario, rediseño, doy vueltas al contenido del mensaje que escribiré, recopilo direcciones,... todo un ritual que puede empezar a finales del verano (al menos mentalmente).
Lo había hecho siempre, antes y después de tener los niños, pero el año pasado no sé qué me pasó que no lo hice... me supo muy mal y aunque ya casi nadie envíe postales en papel, yo me lo sigo pasando pipa haciéndolo o sea que este año he vuelto a la carga.

Aproveché el pasado fin de semana de la purísima para adelantarlas bastante, me queda pulir los sobres, ver cuáles envío por correo y cuáles llevo en mano y ya estará!!

Aquí os dejo dos fotos del trabajo acumulado.

Estas que tienen el fondo granate son las "familiares": tienen un punto de reciclaje, aprovechando postales recibidas otros años y un punto de labor, porque llevan un gráfico de punto de cruz, jajajaja... son totalmente recortadas, pegadas y escritas a mano. Son todas iguales y son todas diferentes.

Las que tienen el fondo beig, con pegatinas doradas e hilo amarillo (es una estrella de los reyes "custom") son las que repartió el pequeño Guillem a sus compañeros de clase.

Las que hizo Jan no las fotografié, porque las fue haciendo de una en una totalmente personalizadas y las iba guardando en una bolsita. Le ha salido la vena artística a mi hijo mayor... vete tú a saber a quién se parece :-)

2 comentaris:

  1. ja la tens a dins del sobre... feta amb tota la il·lusió del món...
    aviat les repartiré
    ves revisant la bústia...

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.