dimarts, 9 de febrer del 2010

la ripple blanket acabada de teixir


aquí teniu la ripple blanket acabada de teixir

No us puc dir que està acabada perque li vull posar un folre de polar (penso) perque sigui més pràctica de dur en el cotxet i no sigui tan fràgil (és per un bebé...)

però als voltants de carnestoltes la botiga de roba està sempre plena de gent i m'estic esperant a que arribi la quaresma per anar a comprar el polar, jajaja

ja us ensenyaré el final de debó

-----------------------------

aquí tenéis la ripple blanket acabada de tejer

No os puedo decir que esté acabada porque le quiero poner un forro de polar (pienso) para que sea más práctica de llevar en el cochecillo y no sea tan frágil (es para un bebé...)

pero alrededor de Carnaval, la tienda de ropa está siempre llena de gente y estoy esperando a que llegue la cuaresma para ir a comprar el polar, jajaja

ya os enseñaré el final de verdad

3 comentaris:

  1. oh ,m'encanta,m'encanta.en vull una ...... !!!!!
    la tina ja em va pasar com fer-la amb mitja, pero encara lo l'he començat.estic fent unes cuantes nines tildas i estic liada , pero d'aquest any no pasa que sasi aquesta manta.petons

    ResponElimina
  2. Te ha quedado muy bonito, me encanta!!!
    Un abrazo, Luisa

    ResponElimina
  3. Tinc per aquí un polar d'animalets en blau que vaig comprar fa temps per fer una manta i no vaig gastar al final. Crec que és molt bona idea. T'ha quedat preciosa!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.