dimarts, 6 d’abril del 2010

experimentant: freeform

una mica tard, si, ja ho sé, però entre fer-lo, fer-li la foto i descarregar-la... m'han anat passant els dies, so sorry, prou pena tinc que no he pogut participar en el sorteig de la Bigú.
Ella va proposar el repte i vaig decidir provar-ho... no sé si m'ha agradat gaire, encara, i a més no m'ha sortit gaire free, tampoc jajaja, hauré de tornar als patrons tradicionals...



un poco tarde, si, ya lo sé, pero entre tejerlo, hacerle la foto y descargarla... me han ido pasando los días, so sorry, mi pena es que no he podido participar en el sorteo de Bigú.
Ella propuso el reto y decidí probar... todavía no se si he gustado demasiado, y además no me ha salido muy FREE tampoco jajaja, tendré que volver a los patrones tradicionales...

3 comentaris:

  1. per ser el primer jo el veig força be.
    Deu ser dificil fer diferentes coses per despres juntar-les i quedin coordinades . A priori sembla que ha de ser facil pero ben mirat fins que no hi tens la ma trencada ha de ser dificil.

    ResponElimina
  2. Hola Sonieta!
    Qué lindo!
    Me recuerda una composición arquitectónica, me encanta el equilibrio de los colores y las formas!
    Lo importante es que te animaste a probar!
    Un gran saludo !

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.