dijous, 22 d’abril del 2010

ja són aquí... les pantufles!!!

Ahir a la tarda vaig anar a buscar a correus el meu paquet....
Les pantufles que vaig guanyar en el sorteig d'adryteje són marronetes i liles i tenen cara d'abrigar mooooolt!!!
Quina il·lusió haver guanyat alguna cosa tan bonica!!
Moltes gràcies adry, m'agraden molt!!!
Aquí podeu veure totes les que fa... aviat penjo les meves, les guanyadores!!!
------------------------------------
Ayer por la tarde fui a correos a buscar mi paquete....
Las pantuflas que gané en el sorteo de adryteje son marroncitas y lila y tienen cara de abrigar muuuucho!!!
Qué ilusión haber ganado una cosa tan bonita!!
Muchas gracias adry, me gustan mucho!!!
Aquí podéis ver todas las que teje.... pronto cuelgo las mías, las ganadoras!!!

2 comentaris:

  1. He fet una ullada i són una passada! Peücs autèntics! A veure els teus...

    ResponElimina
  2. Hola!!! no sabia que ya te habian llegado!...estaba preocupada, bueno, me alegro que te gusten. Disfrutalas mucho! Te mando un beso!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.