dimecres, 7 de juliol del 2010

col·lapse d'estiu

s'ha acabat l'escola, pero jo segueixo treballant, o sigui que els nens fan casal. surten a les 5, el que vol dir que he de córrer per arribar a buscar-los, amb aquella calor que fa...

la calor m'està col·lapsant... tinc les neurones en procés de fusió...

he deixat de fer mantes solidàries, perquè no aguanto la labor a la falda, per favor, quina caloooor

porto uns quants dies dormint malament i al matí sembla que m'hagi passat un tren pel damunt...

els mosquits se'ns estan menjant, als nens i a mi...

començo quatre vegades una bufanda i quan trobo el patró definitiu, no l'acabo, començo un coixinet d'agulles i el tinc a mitges, el SAL del fil vermell no puc ni mirar-lo, de la mandra que em fa... volia fer un agafador (agarraollas, potsholder) per regalar però no l'he ni començat, volia fer una flor, però he desfet el començament perque no m'agradava com quedava ... tinc dos quadrats esperant un destí... ni he començat encara els quadradets de raverly del mes de juliol!!.. tinc per bloquejar una altra bufanda i un tapete de pinyes... i fer-los fotos i ensenyar-vos-les.... bufffff

deu ser un procés cíclic, perque fa un any escrivia gairebé el mateix... us he dit que tinc calooooooooooorrrrrrrrr????

a veure si m'aclareixo, gràcies per ser aquí!!!

------------------------------------
se ha acabado la escuela, pero yo sigo trabajando, o sea que los niños van al casal. Salen a las 5, lo que quiere decir que he de correr para llegar a recogerlos, con la calor que hace...
la calor me está colapsando,... tengo las neuronas en proceso de fusión...
he dejado de tejer
mantas solidarias, porque no aguanto la labor en el regazo, por favor, qué caloooor
llevo unos cuantos días durmiendo mal y por la mañana parece que me haya pasado un tren por encima...
los mosquitos se nos están comiendo, a los niños ya mi...
empiezo cuatro veces una bufanda y cuando encuentro el patrón definitivo, no la acabo, empiezo un alfiletero y lo tengo a medias, el SAL del hilo rojo no me lo puedo ni mirar, de la pereza que me da... quería hacer un agarraollas, para regalar, pero no lo he ni empezado, quería hacer una flor, pero he destejido el principio porque no me gustaba como quedaba... tengo dos cuadraditos esperando destino... ni he empezado todavía los cuadraditos de raverly del mes de julio!!... tengo por bloquear otra bufanda y un tapete de piñas... y haceles fotos y enseñaroslas.... bufffff
debe ser un proceso cíclico, porque hace un año escribía casi lo mismo... os he dicho que tengo calorrrrrr????
a ver si me aclaro pronto, gracias por estar aquí!!!

1 comentari:

  1. Uyyyyyyyyy, debe ser el cansancio...... la comezón y el malestar por todo!!
    Arriba!!! no decaigas ni te desesperes!! Pronto se irán los mosquitos y refrescará un poco!
    Un beso grande!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.