dijous, 26 d’agost del 2010

Eternal Braid Square

Volia fer una menció especial per aquest quadradet...

A part de la història paral·lela a la creació del quadradet, que explica aquí la Chris Simon, la seva dissenyadora, i que em va fer posar la pell de gallina (ja ho sabeu tots que sóc de llàgrima fàcil, per què negar-ho), ja feia temps que el tenia guardat a la cua de pendents de raverly, sense decidir-me a començar-lo.

De fet, la foto que l'il·lustra a raverly no li fa gaire justícia, perque no es veu amb detall per culpa de la llana multicolor...

Aquest estiu, en un moment de mandra, vaig pensar a començar-lo... UFFFF!!! que complicades semblaven les instruccions... vaig haver de parar i agafar el traductor!!! Vale! tornem a començar... el dibuix que fa la llana va anar apareixent davant meu!! Mare meva que maco!!! feia temps que no m'ho passava tant bé fent un quadradet... quina passada... aquí us deixo el meu primer Eternal Braid Square que segur que no serà l'últim (estic donant-li voltes a una adaptació per fer-ne un agafador de cuina, ja us ensenyaré...)

Eternal Braid by Chris Simon

detall del relleu...

********************

Quería hacer una mención especial para este cuadradito...

A parte de la historia paralela a la creación del mismo, que explica aquí Chris Simon, su diseñadora, y que me hizo poner la piel de gallina (ya lo sabéis todos que soy de lágrima fácil, para qué negarlo), ya hacía tiempo que lo tenía guardado en la cola de pendientes de raverly, sin decidirme a empezarlo.

De hecho, la foto que lo ilustra en raverly no le hace mucha justicia, porque no se ve con detalle por culpa de la lana multicolor...

Este verano, en un momento de pereza, pensé en empezarlo.... UFFFF!!! qué complicadas parecían las instrucciones... tuve que parar y coger el traductor!!! Vale!! volvemos a empezar... el dibujo que hace la lana fue apareciendo ante mi!! Madre mía que bonito!!! Hacía tiempo que no me lo pasaba tan bien tejiendo un cuadradito,... qué pasada... aquí os dejo mi primer Eternal Braid Square que seguramente no será el último (estoy dándole vueltas a una adaptación para hacer un agarrador de cocina, ya os enseñaré...)

3 comentaris:

  1. Es una historia muy especial, y un cuadrado muy especial.
    Creo que voy a ponerme a ello yo también... Si puedo con las instrucciones!
    Realmente, un diseño precioso, y te ha quedado muy bonito. Felicidades.

    ResponElimina
  2. Me gustaron todos los cuadraditos que tejiste, pero este me parece fabuloso.
    Buena semana.
    Flavia
    http://puntoperdido.blogspot.com

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.