dimarts, 31 d’agost del 2010

experimentant: divertimento quadraditil

En el blog de la Silvita, font inesgotable de patrons per a les meves obsessions tapetils, vaig trobar aquest patró que em va agradar:


I en veure que era quadrat... vaig pensar a fer un experiment: teixir-lo en llana com si fos un quadrat per al projecte de manta verd-aigua, que vaig teixint amb els quadradets de raverly i d'altres que m'agraden... i mentre el teixia vaig pensar (ja ho sé que de vegades penso massa...) com quedaria amb les altres textures de fil que acostumo a teixir... o sigui el perlé dels tapetes i el fil acrílic de tacte acotonat dels amigurumis i bosses d'estiu... i aquí ho teniu:

1 patró, 3 quadrats

en tacte llana (50% acrílic - 50% merino)
17 cm

ganxet 4 mm

en tacte fil (100% acrílic)
14 cm
ganxet Dama 00

en tacte perlé (100% cotó)
11 cm
ganxet Dama 1 (2,2 mm)

divertit, oi?

*************************************


En el blog de Silvita, fuente inagotable de patrones para mis obsesiones tapetiles, encontré este patrón que me gustó:

Y al ver que era cuadrado... pensé en hacer un experimento: tejerlo con lana como si fuera un cuadrado para el proyecto de manta verde-agua, que voy tejiendo con los cuadraditos de raverly y otros que me gustan... y mientras lo tejía pensé... (ya lo sé que a veces pienso demasiado...) cómo quedaría con las otras texturas de hilo que acotumbro a tejer... o sea el perlé de los tapetes y el hilo acrílico de tacto algodón de amigurumis i bolsas de verano... y aquí lo tenéis:

1 patrón, 3 cuadrados

en tacte llana (50% acrílic - 50% merino) - 17 cm - ganchillo 4 mm
en tacte fil (100% acrílic) - 14 cm - ganchillo Dama 00
en tacte perlé (100% cotó) - 11 cm - ganchillo Dama 1 (2,2 mm)

divertido, ¿verdad?

3 comentaris:

  1. Aquestes comparacions estan molt bé, són molt útils! Només falta afegir el nº de ganxet que has gastat i ja tens el gauge completat i llest per ficar-lo a l'apartat d'indicacions com a exemple. :-)

    ResponElimina
  2. alhana, quina canya em dones!!! actualitzat!!! tant al post, com a la pagina d'Indicacions...

    ResponElimina
  3. Dona, canya no, una sugerència només! jeje Que aquestes coses venen molt bé quan vols fer alguna cosa i no saps quin fil triar. Moltíssimes gràcies per les dades!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.