dimecres, 29 de setembre del 2010

la bosseta de quadradets de raverly - final

Avui no parlarem de la vaga, NO!!! avui parlarem de "La bolsa interminaaaaaaableeeeeeeeeee ahahhhahahaha..."

I un dia, sense saber perquè ni com, em vaig posar a cosir... el folre i la nansa... i uns botonets de decoració (mira que m'agrada poc cosir botons, en un atac de bogeria cosidora, en vaig cosir més d'una dotzena...)...


No vaig trobar cremallera turquesa... la vaig comprar fúcsia, però em vaig equivocar de mida i tampoc m'hi va acabar d'agradar... la vaig anar a canviar a la botiga, cap problema...

I en un atac cosidor de diumenge a la nit, vaig cosir la cremallera (al final en beige) a aquesta bossa i la fúcsia la vaig cosir a la bossa del tejijuntas granny, que s'havia quedat sense tanca...



No podia faltar la foto final de la bossa, ja muntada i totalment regalada a la que escriu, que també em mereixo algun regalet de tant en tant, oi?? doncs això!

Hoy no hablaremos de la huelga, NO!!! hoy hablaremos de "La bolsa interminaaaaaaableeeeeeeeeee ahahhhahahaha..."

Y un día, sin saber porqué ni cómo, me puse a coser... el forro y el asa... y unos botoncitos de decoración (con lo poco que me gusta coser botones, en un ataque de locura cosedora, cosí más de una docena...)

No encontré cremallera turquesa... la compré fucsia, pero me equivoqué de tamaño y tampoco me acababa de gustar... la fui a cambiar a la tienda, ningún problema...
Y en un ataque cosedor de domingo por la noche, cosí la cremallera (al final en beige) a esta bolsa y la fucsia la cosí en la bolsa del tejijuntas granny, que se había quedado sin cierre...
No podía faltar la foto final del bolso, ya montado y totalmente regalado a la que escribe, que también me merezco algún regalito de vez en cuando, ¿verdad? ¡pues eso!

3 comentaris:

  1. buff! T'havia deixat un comentari i no se q ha passat q s'ha perdut... en fi, q t'ha qdat molt be nena i q a veure si jo faig com tu i em poso a cosir coses q tinc a mitjes!

    petons

    ResponElimina
  2. La bossa interminaaableeee, ahahaaa ahahaaaa (jo no faig gospel però conec la música) ;-)
    T'ha quedat molt maca, m'agraden els botonets que li donen un aire festiu.

    ResponElimina
  3. Que linda te quedó. A mi me suele pasar, como no me gusta coser, termino con la parte de tejido y ahí queda todo abandonado. Ahora tendría que terminar un saco, que falta coserles las mangas. Debería aprovechar los últimos días de frío :)
    Buen fin de semana.
    Flavia
    http://puntoperdido.blogspot.com

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.