divendres, 8 d’octubre del 2010

buf que dificil


El quadradet d'aquest mes de raverly, m'està costant moooolt, no paro de fer i desfer, fer i desfer... i comptar punts i traduir instruccions i rellegir... és difícil o jo estic espesseta... és el Popcorn Delight Square by Aurora Suominen. Aviat us l'ensenyo acabat (espero!!)...

El cuadrado de este mes en raverly, me está costando muuuucho, no paro de tejer y destejer, tejer y destejer... y contar puntos y traducir instrucciones y releer... es difícil o yo estoy espesita... es el Popcorn Delight Square by Aurora Suominen. Pronto os lo enseño acabado (espero!!)...

3 comentaris:

  1. Lo bueno que tiene el crochet es que puedes hacer y deshacer sin problemas .... con las dos agujas es un poco mas complicado ;)
    ¡animo!
    un abrazo,
    SIONA

    ResponElimina
  2. ostres si que sembla dificil pero queda molt be!
    jo em vaig fer fa temps un coll de ganxet amb aquest punt popcorn...

    petons

    ResponElimina
  3. Només de veure'l, sembla complicat. Però també bonic. ànim!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.