dimecres, 23 de febrer del 2011

The Spring Spanish Swap 2011

Les noies de The Spanish Swap, de raverly, estan organitzant l'intercanvi de primavera 2011. No em vaig atrevir a apuntar-me al de tardor, ni al de la manta, però m'han tornat a enviar la convocatòria i m'hi he tirat de cap... a veure si estic a l'alçada... ai quins nervis, per favorrrrrtttt, us apunteu??? Inscripcions obertes fins el 2 de març.

Las chicas de The Spanish Swap, de raverly, están organizando el intercambio de primavera 2011. No me atreví a apuntarme al de otoño, ni al de la manta, pero me han vuelto a enviar la convocatoria y me he tirado de cabeza... a ver si estoy a la altura... ay que nervios, por favorrrr, os apuntáis?? Inscripciones abiertas hasta el 2 de marzo.

1 comentari:

Gràcies per deixar-me un comentari.