dijous, 19 de maig del 2011

The Spring Spanish SWAP 2011 - Rebut (2)

Ander!!! ja sabia que eres tu!!! que bonic tot el que m'has enviat!!! encara estic en estat de xoc(olata) i no sé què faré amb tanta llana de la bona!!! i a més ara no tinc excusa per introduir-me de ple en el knitting!!! emocionada per tot, de debo, aquí em tens pel que necessitis, un petó

Ander!!! ya sabía que eras tu!!! que bonito todo lo que me has enviado!!! todavía estoy en estado de choc(olate) y no sé que haré con tanta lana de la buena!!! además, ahora ya no tengo excusa para introducirme de lleno en el knitting!! emocionada por todo, de verdad, aquí me tienes para lo que necesites, un beso
















mooooltes gràaaacies / muuuuchas gracias

5 comentaris:

  1. Qué bonito paquete, qué suerte!
    Precioso el swap que habéis organizado.
    Enhorabuena y disfrútalo!
    Que pases un buen día :-)

    ResponElimina
  2. Espero que ho poguis gaudir molt. M'ho he passat molt bé preparant totes les cosetes. Ara només ens falta veure'ns les cares!!!

    ResponElimina
  3. huuuuuaalaaa quina passada ¡¡¡ sonia el te licorice és bonissimmmm ¡¡¡ és el meu vici ¡¡ i les llanes son molt xules¡ felicitats¡

    ResponElimina
  4. Que chulo todo, pedazo bolsa. A ver si te dejas ver algún miércoles y te pones con el knitting.

    ResponElimina
  5. Quina passada d'intercanvi! Ja em contaràs què tal són els famosos cabdells King, els he de provar. I malabrigo per fer-se un xal! I les píndoles de la felicitat...! Jo en vull! :-D
    Felcitats!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.