dimarts, 16 d’agost del 2011

**Holland**

1989

7 comentaris:

  1. Quins records !! Una companya de feina m'ha dit que mirés el blog i....... quina sorpresa !!!!!

    ResponElimina
  2. Hola Sonia, jajajaja, quin riure, estic mirant la foto i dic "aquesta noia la conec" es la Mónica, som amigues i treballem juntes, quina casualitat, oi???? jajajaja... el món es un mocador. Petons

    ResponElimina
  3. Ai!! Que no he posat el nom... Sóc la Mònica.

    ResponElimina
  4. ostres ostres que petit que és el món...

    com que fa molt de temps que no ens veiem amb tu, vaig pensar en la lali, mira ves... perque si arriba a comentar-me en Garrido em moro patrás :-)

    a veure si l'aurora t'enganxa al nostre vici particular i seguim en contacte, les teves nenes deuen ser grandíssimes oi?

    petons

    ResponElimina
  5. Jajaja, no crec q pugui enganxar a la Mónica, està massa liada amb les nenes, pero mai se sap, oi?? ja has tornat de vacances? espero que hagi anat molt bé. Petons.

    ResponElimina
  6. De moment em sembla que no em podré enganxar, poc temps em queda. Però com diu l'Aurora mai se sap.... Les "peques" ja tenen quatre anys i són uns trastos.

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.