dimecres, 21 de setembre del 2011

producció estival 17: another new blanket??

tornaré a ser tieta...
no sé si d'un nen o una nena...
mentre va creixent dins la panxa...
i aprofitant que tenia uns quants quadrets pendents per fer...
i uns altres de fets que he pensat que s'hi adeien...
i que a la garrotxa la llana es deixa teixir...
ja he començat una manteta per al meu nebodet@

perquè al gener farà moooolt de fred




volveré a ser tía...
no sé si de un niño o una niña...
mientras va creciendo dentro la barriga...
y aprovechando que tenía unos cuadritos pendientes de tejer...
y otros que he pensado que quedaban bien...
y que en la garrotxa la lana se deja tejer...
ya he empezado una mantita para mi sobrinit@...

porque en enero hará muuuuucho frío

3 comentaris:

  1. Enhorabona pel nou nen a la família. Aprofita que per allà es pot teixir, que jo tinc un regalet pendent des de fa mesos sense acabar i el nen a punt de nàixer...

    ResponElimina
  2. alhana m'has deixat de quadros...
    encara estic tremolant...
    com que has inhabilitat els comentaris, et deixo aquí un "pel que necessitis" encara que només sigui virtual

    una abraçada

    ResponElimina
  3. Felicitaciones!!!! A la futura mamá también!!
    Hermosos los cuadritos!!!
    Un beso!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.