divendres, 18 de novembre del 2011

cabdellar t'ajuda a pensar o a no pensar... [updated]

mentre la troca es transforma en cabdell, mentre el dit deixa un forat al fil que s'embolica sobre si mateix... no penso en res, només en donar voltes i voltes..
com he llegit en alguna part... cabdellar una troca et pot solucionar un mal dia...
perdoneu però no trobo de qui era la cita... algú em pot il·lustrar i ho actualitzo? gràciessss
Gràcies Anònim per la il·lustració... la cita és del manifest d'all you knit is love :-) podeu llegir tot el manifest a raverly.

mientras la madeja se transforma en ovillo, mientras el dedo deja un agujero en el hilo que se envuelve sobre si mismo, no pienso en nada, sólo en dar vueltas y vueltas...
como he leído en alguna parte... ovillar una madeja te puede solucionar un mal día...
perdonad pero no encuentro de quién era la cita... ¿alguien me puede ilustrar y lo actualizo? graciasss
Gracias Anónimo por la ilustración... la cita es del manifiesto de all you knit is love :-) podéis leer todo el manifiesto en raverly.

4 comentaris:

  1. doncs tens tota la raó del mon. a mi em passa el mateix.
    petons

    ResponElimina
  2. Sí, sí, et pot solucionar un mal dia, però com la troca sigui gran i l'ajudant que et busquis sigui un desastre, pots acabar molt desesperada!!

    ResponElimina
  3. La cita és del manifest d'All you knit is love :)
    http://www.ravelry.com/groups/all-you-knit-is-love/pages/Manifest

    ResponElimina
  4. A mi em pasa el mateix i també quan faig ganxet, és la única cosa que em relaxa i deixo de pensar, només en concentro en els punts i m'evadeixo de tot.
    A veure quan ens podem veure, em faria molta illusió. Per cert la fira serà el 4 de desembre a Castellterçol si no m'equivoco. Ja t'ho confirmaré.
    Besos con neupogen

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.