dijous, 24 de novembre del 2011

Llanàrium

Van inaugurar dissabte... compto que amb un èxit total...
Jo, com sempre, a destemps, hi vaig passar divendres a la tarda, encara en plena bogeria abans d'inaugurar... no vaig gosar entrar, perdona Laia...

http://www.llanarium.com/
Carrer d'Estruc, 20
08002 Barcelona

Però des del meu petit racó et desitjo tota la bona sort del món... tinc pendent una excursió amb la bugaderes39 per venir-te a veure i babejar amb les llanes tan boniques que deus tenir.

Inauguraron el sábado... cuento que con un éxito total...
Yo, como siempre, a destiempo, pasé el viernes por la tarde, todavía en plena locura antes de inagurar... no me atreví a entrar, perdona Laia...
Pero desde mi pequeño rinconcito te dese toda la buena suerte del mundo... tengo pendiente una excursión con bugaderes39 para venirte a ver y babear con las lanas tan bonitas que debes tener.

1 comentari:

  1. Ei tu! Ara ho acabo de veure, jeje, la propera vegada com no entris..... Estava la persiana pujada? Deuríem anar com bojos posant tot al seu lloc. Vem acabar a les 3 de la matinada.
    I gràcies pels teus bons desitjos.
    Petons

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.