dijous, 12 de juliol del 2012

Daisy Blanket



TADAH!!!!

4 comentaris:

  1. Feia dies que no em passava i m'he trobat amb un munt de coses noves! Les mantes són maquíssimes. Quan veig els teus projectes sembla que sigui fàcil i tot fer-ne una! Però el meu projecte preferit de les últimes setmanes són els posavasos! Segur que t'ho he dit més d'una vegada però definitivament m'hauria de posar més seriosament a intentar fer alguna cosa amb ganxet. Hi ha coses tan maques...

    ResponElimina
    Respostes
    1. anima't dona!!!
      segur que ho fas molt millor que jo :-)

      Elimina
  2. Preciosa¡¡¡¡ pero que mantas tan bonitas que haces¡¡¡¡
    besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. bonitas... un poco
      anárquicas... MUUUUCHO!!!

      gracias wapa

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.