dimarts, 21 de maig del 2013

TAJ - tapeteando juntas (1)

4 primeres passades del tapete conjunt
4 primeras vueltas del tapete conjunto
aquí les teniu / aquí las tenéis
primer vaig provar en llana / primero probé en lana

però em vaig passar al lado oscuro del perlé, em sento millor
pero me pasé al lado oscuro del perlé, me siento más a gusto
per finalment acabar amb el perlé beige de tota la vida, 
perquè amb el verdgris m'havia equivocat i no quedava gens maco el dibuix
para finalmente acabar con el perlé beige de toda la vida, 
porque con el verdegris me equivoqué y no quedaba nada bonito el dibujo




3 comentaris:

  1. Ains guapis que no me entero... muy chuli te esta quedando y se te ve con soltura tapetil jeje
    Besotes

    ResponElimina
    Respostes
    1. ains lo que me ha costado, hacer y deshacer...

      y yo pensaba que dominaba el tema... ahora solo si es pequeño y se deja :-)

      animo animo!! míratelo con cariño

      besos

      Elimina
  2. Teniu tota la raó... mira què és complicat, eh? I en canvi sembla tan senzill...
    Petons,

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.