dijous, 27 de juny del 2013

#culoveoculoquiero natural

Anar pel carrer i trobar un magnoli... i haver d'"agafar-ne" un parell de fulles
sense que em veiés ningú
haureu de venir a portar-me bocatas de llima a la presó...
i llana i patrons ^_^

Ir por la calle y encontrarme un magnolio... y tener de "coger" un par de hojas
sin que me viera nadie
tendréis que venir a traerme bocatas de lima a la cárcel...
y lana y patrones ^_^
 

i fer-hi un experiment ganxeto-tapetil
y hacer con ellas un experimento gancheto-tapetil



i emmarcar-lo per posar al rebedor de casa
y enmarcarlo para ponerlo en el recibidor de casa

faig coses rares, ho sé.. / hago cosas raras, lo sé...

la culpa fue del cha-cha-cha

6 comentaris:

  1. A mi m´agrada molt.
    Creativitat al poder.

    ResponElimina
  2. Jajaja, serán cosas raras pero mola un montón!!! Me parece que queda chulísimo!!

    ResponElimina
  3. Què maco t'ha quedat!!! T'has donat més pressa que jo ;)

    ResponElimina
  4. es que escribes muy rápido...

    los cuadros abstractos también me gustan, rara soy seguro!! yatedigo...

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.