dimecres, 4 de setembre del 2013

Giant Crocheted Doily Rug

Tot l'estiu pensant en acabar UFO i projectes a mitges i el primer que us començo a ensenyar son #culoveoculoquieros... com aquesta catifa que al final no ha estat catifa sino que del mateix patró n'he fet un tapete en perlé i un maxitapete rústic

aquí teniu el patró

Primer el vaig teixir com a tapete en perlé del 5 i un ganxet 1,75mm



I després el vaig repetir amb fil doble cotocril i un ganxet de 7mm. No queda prou gros com per una estora però queda com un tapete rústic per a la taula de la terrasseta







doble tadah!!

9 comentaris:

  1. Esta en crochetinglish pero es muuuy facil de descifrar. Si quieres te ayudo!!

    ResponElimina
  2. Hola, como es la vida que este verano empecé a tejer esta alfombra con trapillo pero no la he terminado todavía, está aparcada y no se si terminaré o hago otro patrón diferente porque quiero que me quede muy grande.
    El tiempo lo dirá.
    besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajsja es qe nos gustan muchas cosas parecidas ^_^

      No me atrevi con el trapillo porqe cuando me salgo del punto bajo me salen churros

      A ver cuando cuelgas tu version!!

      Besos

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.