divendres, 28 de febrer del 2014

Dibuixem junts el mes de març #DrawingAlongMarch

S'acaba febrer i demà tenim mes nou i projecte nou. Es que és tan difícil dir que no als reptes tan interessants que ens planteja el món bloggeril... per favor!! Ara vaig i m'apunto al #DrawingAlongMarch que comença demà. Cada dia un dibuix diferent sobre una temàtica diferent. Però molt em temo que no podré complir 31 dibuixos o sigui que dibuixaré el que em sembli o m'agradi o em flueixi... de fet, edito l'entrada, perquè no em veig capaç... vaig a dir-li a la Gema que em rajo... buf quin dia tan tonto tinc avui...
Se acaba febrero y mañana tenemos mes nuevo y proyecto nuevo. Es que es tan difícil decir que no a los retos tan interesantes que nos plantea el mundo bloggeril... por favor!! Ahora voy y me apunto al #DrawingAlongMarch que empieza mañana. Cada día un dibujo diferente sobre una temática diferente. Pero mucho me temo que no podré cumplir 31 dibujos o sea que dibujaré lo que me parezca o me guste o me fluya... de hecho, edito la entrada porque no me veo capaz... voy a decirle a Gema que me rajo...buf que día tan tonto tengo hoy...


No us dic més, ja sabeu que estic lokaderemate, o sigui que en defensa pròpia només diré que la idea ha estat de la Gema i de la SaMtRoNiKa. Demaneu-los danys i perjudicis a elles jijijiji...
No os digo más, ya sabéis que estoy lokaderemate, o sea qe en defensa propia solo diré que la idea ha sido de GemaSaMtRoNiKa. Pedidles daños y perjuidicios a ellas jijijiji...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.