dimarts, 18 de febrer del 2014

Portada de SIBOL

Tot un honor haver estar portada de revista!!
Todo un honor haber sido portada de revista!!
De tant en tant la meva mare em diu… passa'm l'adreça de la Sue. I jo li imprimeixo l'adreça postal i quatre ratlles dient hola que tal. I quan arriben les mantets a casa seva, la Sue m'envia un mail preciós d'agraiment i ens penja un post tan bonic com aquest en el bloc de SIBOL. I posa una foto de les mantes de la mama en la capçalera del bloc... quina emoció!!!
A veces mi madre me dice... pásame la dirección de Sue. Y yo voy y le imprimo la dirección postal y cuatro líneas diciendo hola qué tal. Y cuando llegan las mantitas a su casa, Sue me envía un mail de agradecimiento precioso y nos cuelta un post tan bonito como éste en el blog de SIBOL. Y además pone una foto de las mantas de mamá en la cabecera del blog... que emoción!!!

Thank you to you Sue!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.