dijous, 31 de juliol del 2014

#culoveoculoquiero sense patró i "aojo"

passejava jo pel facebook i em trobo això...
paseaba yo por facebook y me encuentro esto...

por Dios!!! quieroquieroquierooooooooooooo

o sigui que miro de treure el dibuix amb un fil mig a veure si surt alguna cosa semblant...
això ho fan la meva mare i la meva iaia, jo no ho havia fet mai encara...
o sea que miro de sacar el dibujo con un hilo medio a ver si me sale algo parecido...
esto lo hacen mi madre y mi abuela, yo no lo había hecho nunca todavía...


sembla que si... ara falta trobar EL FIL
parece que si... ahora falta encontrar EL HILO




havia de fer l'esquena com un tapete maxi
improvisant els costats...
i ja hagués tingut un xalcito per la fresca de la muntanya

tenía que hacer la espalda como un tapete maxi
improvisando los lados...
y ya hubiera tenido un chalcito para el fresco de la montaña



però em vaig ratllar ^_^
pero me rayé...


i ho he desfet TOT
y lo he destejido TODO

Mentre començo una altra cosa mariposa, us deixo uns dies 
encara que deixo posts programats i no crec que em trobeu gaire a faltar
me'n vaig a teixir com una possessa una mica de tot i a cosir una coseta que us dec... 
a veure si li puc donar una empenta grossa
ens veiem amb la vueltaalcole

Mientras empiezo otra cosa mariposa, os dejo unos días, 
aunque dejo posts programados y no creo que me echéis mucho de menos
me voy a tejer como una posesa un poco de todo y a coser una cosita que os debo...
a ver si le puedo dar un empujón grande
nos vemos con lavueltaalcole

muamuamua

1 comentari:

Gràcies per deixar-me un comentari.