dimecres, 9 de juliol del 2014

"Sunshine Blankets arriving from Spain!"

Quan vaig conèixer la Sue i el seu bonic projecte de mantetes per a la gent gran de la Gran Bretanya, poc em podia pensar que tan poc podria omplir tant.
Vaig començar enviant-li uns quants quadradets i la meva mare es va engrescar, primer amb quadradets, després enviant-li les mantes senceres. Ja la coneixeu, ni que sigui pel que jo us explico. 
Ara jo ja no faig quadradets, no dono l'abast amb les mil coses que tinc entre mans, només li escric quatre línies quan ma mare vol enviar el paquet, però no deixo d'emocionar-me cada vegada quan rebo el seu mail i un bonic reportatge al bloc amb les gràcies emocionades de la Sue.
Aquí teniu el darrer post que ens ha dedicat, amb les últimes mantetes que li ha enviat la mama. Quin parell...


Cuando conocí a Sue y su bonito proyecto de mantitas para la gente mayor de la Gran Bretaña, poco podría pensar que tan poco podría llenar tanto.
Empecé enviándole unos cuadraditos y mi madre se animó, primero con cuadraditos, después enviándole las mantas enteras. Ya la conocéis a mi madre, ni que sea por lo que yo os cuento...
Ahora yo ya no tejo cuadraditos, porque no doy abasto con las mil cosas que tengo entre manos, solo le escribo cuatro líneas cuando mi madre quiere enviar el paquete, pero no dejo de emocionarme cada vez cuando recibo su mail y un bonito reportaje en el blog con las gracias emocionadas de Sue.
Aquí tenéis el último post que nos ha dedicado, con las últimas mantitas que le ha enviado mamá. Vaya par...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.