dilluns, 14 de desembre del 2015

#capuchacrochetcal

m'enamoro del projecte un dijous i de seguida m'envien el patró 
però estic liada amb les boletes de nadal i no tinc llana i em dic que no pot ser etc etc...

però trobo la llana ideal el dijous següent
i vamosquenosvamos
començo a teixir divendres
em penso que he perdut el ganxet al vespre oh my god que no cunda el pánico ja l'he trobat
dissabte segona troca
diumenge rematar fils
us dec la foto finish

d'això se'n diu un culoveoculoquiero en tota regla!!!




me enamoro del proyecto un jueves y enseguida me envían el patrón 
pero estoy liada con las bolitas de navidad, y no tengo lana y me digo ue no puede ser etc.etc...
pero el jueves siguiente encuentro la lana
y vamosnosvamos
empiezo a tejer el viernes
pienso que he perdido el ganchillo por la noche ohmygod que no cunda el pánico ya lo encontré
el sábado segundo ovillo
el domingo rematar hilos
os debo la foto finish

esto es un culoveoculoquiero en toda regla!!!

1 comentari:

  1. Vamos que nos vamos! Lo que yo diga, fas ganxet dormint si no, no s'explica! El color està molt bonic, volem veure la foto del projecte acabat. :-)

    Besets (avui no són nadalencs per a que no haja confusió)

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.