dimecres, 21 de setembre del 2016

producció estival - The Hen Sisters

Quan vaig veure aquestes gallines em vaig tornar LOKA

L O K A total

volia fer-ne 8, per les amigachas caceis!!! vaig comprar el patró i em vaig posar a teixir com si no hi hagués demà

Més info a Raverly



però el culoveo se'm va passar així de cop i volta tal i com havia vingut, i em va quedar el cos farcit i la lokura apagada a falta dels detalls, com sempre potes, ulls, bec, cresta, muntatge... aaarghhhh

per això vaig posar les gallinesHenSisters les primeres de la llista de coses per fer a l'estiu, de vacances, per acabar-ne ni que fos una amb tranquil·litat i sense calor

i aquí us presento la primera, no cal dir que no en faré 8 oi??? amb el ritme al que he fet la primera...





m'encanta l'expressió tan divertida que té...

potser encara en cau alguna més... jajjajaja potser...

2 comentaris:

  1. Sembla que dóna prou de treball per fer, no? Deuries fer um CAL amb les amigaches i així cada una se'n fa el seu. S'ho passaríeu bomba!

    ResponElimina
    Respostes
    1. se'm rajan les amigachas, lo del teixir els agrada però mooolt de tant en tant ^_^

      de fet no el que té més feina és el cos i el que vaig fer més ràpid... lo meu no té nom... soy rarita y lo sabes

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.