dimarts, 9 de maig del 2017

#rememberwhen

un vespre estava fent el sopar i em vaig quedar fixada mirant l'eixugamans que feia servir
el vaig brodar fa mil anys, quan feia punt de creu com quan ara ganxeto, 
és a dir, compulsivament
i li vaig fer una foto i el vaig penjar a instagram
amb l'etiqueta #rememberwhen


després n'he penjat algun altre, també de la mateixa època, 
perquè a l'Eva @laflassada li va fer gràcia i també va penjar les seves creacions de punt de creu



un altre eixugamans


uns quadres que ja us havia ensenyat per aquí, 
els vaig fer en SAL
DAD - MOM
maigod!! són de l'any 2010!!!


enfin #rememberwhen

3 comentaris:

  1. Em recorde de quan vas publicar els quadres! A aquella època jo estava fent el meu coixí marroquí que em va costar cinc o sis anys terminar. Potser deuria unir-me jo també al #rememberwhen...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si qe fa temps qe ens coneixem neni!!! Ja comencem a tenir una edat... jo tambe recordo el coixi marroquí ^_^

      Elimina
  2. El punto de cruz realza cualquier labor. Antigua o no, deja la labor muy atractiva y perfectamente delineada. Besitos.

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.