dilluns, 19 de març del 2018

5...


porto uns dies estranya, com de mal humor, com endolorida, com desenfocada...

les notícies tampoc ajuden, la situació catalana, el cas del peixet d'almeria...

les anàlisi de sang desajustades, t'hauries d'aprimar... que si, que si...

i miro el calendari i veig que som al març
març marçot mata la vella i la jove si pot

doncs això, ja queda tot explicat. merda de mes de març

i avui fa 5 anys que vaig venir a dir-te adéu

moltes vegades penso en aquell dia, en com encara que ja no calia, vaig venir a Sant Pau a veure com dormies i et vaig apretar la mà i et vaig dir adéu, fins aviat, ves passant a fer ganxet al cel, a buscar patrons de tapetes i a compartir fotos a les xarxes amb nocturnitat. Perquè si no hagués vingut, potser pensaria que ets de viatge, que has marxat a l'Argentina i allà la wifi va fatal i per això no m'escrius ni em preguntes com estic...

et trobo a faltar molt Monika, però molt molt.

#milbesosalcielo #missyou #loveyou

2 comentaris:

Gràcies per deixar-me un comentari.