dijous, 27 de setembre del 2018

producció estival. roponsito & patuquitos & gorro para bebe

fet amb el cor 

...

Molt a poc a poc m'estic endinsant en el món del youtube
ohmaigod!!! només em faltava això ara...
no patiu, no crec que em faci un canal (encara que mai se sap...)
però porto uns dies veient tutorials i alguna cosa n'havia de sortir

De tejiendo perú, em va cridar l'atenció aquesta jaqueteta de bebé 
i vaig haver de correr a teixir-la


A part de teixir des de dalt en ranglan, he après una nova paraula: "ropón" 

Així és com ha quedat la meva versió de la jaqueteta, no cal dir que tunejant el punt i els colors ^_^




Al canal OhMami! vaig veure aquests peüquets 
i vaig haver de córrer també a tunejar-los en els colors de la jaqueta


i com que estic en modo tieta m'ha agafat un corre corre de fer cosetes petites 
com no m'havia agafat mai, rematant el post doncs amb aquest gorret
que he fet escoltant les instruccions del taller de mitja

TAdah!!!



2 comentaris:

  1. Quins colors més alegres que has triat, al final has fet el conjunt complet entre uns videos i altres. I a dos agulles!
    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. soc molt bàsica a dues agulles, però alguna coseta sé fer ^_^

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.