divendres, 5 de juliol del 2019

ninotets to do 3

M'he tornat loka amb el funny rabbit!!!

tinc el bloc una mica paquí pallá
entre el trasllat i que les xarxes són molt més immediates
m'oblido del pobre bloc

però no cregueu que no estic teixint
nooooo


tenia a la llista de pinterest aquest divertit conillet

clic al patró

i aquí us deixo la meva versió, sense seguir el patró, només seguint la foto jajajajja
bueno, 3 versions....












a que són divertits!!!

#funnyrabbit #crazyrabbit

3 comentaris:

  1. No ens oblidem del blog, no! És increible el que arribes a fer només guian-te per les fotos, jo seria incapaç. T'han quedat molt divertits els tres i amb la llana de colorins encara més.
    Muaaacs!

    ResponElimina
  2. Son monisims i divertidisims!!!! M'encanta com t'han quedat!
    Miauuuuuupetonets!

    ResponElimina
  3. Ahahah si que el patrón estaba en chino, pero lo has logrado bastante bien! que simpático con esas orejitas por un lado y en todos estos colores
    Bonito inicio de semana

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.