dimecres, 6 de maig del 2009

començant el SAL Beach Cottage

Ahir el vaig començar, ja tinc com la meitat (l'arbre de l'esquerra i un trosset de casa) del primer objectiu que ens han enviat la Laura i la Belinda . Com era d'esperar, dels fils originals necessaris, només en tenia 2 o 3, i entre l'stock que tinc i que moltes vegades hi ha colors moooolt semblants, tampoc es tracta d'anar comprant i comprant... o sigui que en faré una adaptació, tant de colors, com de tela (perque a mi m'agrada treballar amb l'aida i ara precisament n'havia comprat de nova), com del dibuix, perque al final em sembla que no faré l'abecedari... vaja que al final quedarà tan tunejat com el Love You Mom... que prou maco va quedar...
A veure si aquest vespre, aprofitant OperasionTriumfu el tiro endavant :-)
He tocat la imatge per fer-me una idea de com quedaria sense abecedari... em sembla que si... m'agrada més així.
*-*-*-*-*-*-*
Ayer lo empecé, ya tengo como la mitad (el árbol de la izquierda y un trocito de casa) de primer objetivo que nos han enviado Laura y Belinda. Como era de esperar, de los hilos originales necesarios, sólo tenía 2 o 3, y entre el stock que tengo y que muchas veces hay colores muuuuy parecidos, tampoco se trata de ir comprando y comprando.... o sea que haré una adaptación, tanto de colores, como de tela (porque a mi me gusta trabajar en aida y precisamente ahora había comprado nueva), como del dibujo, porque al final me parece que no haré el abecedario... vaya que al final quedará tan tuneado com el Love You Mom... que bien bonito quedó...
A ver si esta noche, aprovechando OperasionTriumfu lo adelanto :-)
He tocado la imagen para hacerme una idea de cómo quedaría sin abecedario... y me parece que sí... me gusta más así.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.