dimecres, 6 de maig del 2009

premis

No acostumo a penjar gaires premis ni memes ni desafios ni etc.etc... perquè em fa com una vergonya haver d'escollir entre els blogs que llegeixo i perquè penso que a mi no em coneixen gaire... no sé manies meves, ja em perdonareu si no reenvio algun dels que m'heu enviat... però aquests me'ls envia l'Azkira-Pilar i m'han fet il·lusió... us els deixo per a que els agafeu si voleu :-) que passeu un molt bon dia!!!
*-*-*-*-*-*-*-*
No acostumbro a colgar muchos premios ni memes ni desafíos ni etc.etc... porque me da como vergüenza tener que escoger entre los blogs que leo y porque pienso que a mi no me conocen demasiado... no sé manías mías, ya me perdonaréis si no reenvío alguno de los que me habéis enviado... pero estos me los envía Azkira-Pilar y me han hecho ilusión... os los dejo para que los cojáis si queréis :-) que paséis un muy buen día!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.