dimecres, 2 de març del 2011

el coixí de les golfes (2)

El coixí de les golfes va prenent forma. D'una banda aquí tenim la cara A, amb la proposta de quadradets multicolors.
El cojín de arriba en el desván va tomando forma. Por una parte, aquí tenemos la cara A, con la propuesta de cuadraditos multicolores.


i d'altra banda, la cara B, la volia fer amb la proposta de les ziga-zagues, però ja em coneixeu... tanta ratlla és molt avorrida i ja li estic donant voltes a tunejar-lo una mica, aprofitant que la cara B és la que portarà uns botons per cordar el coixí... de moment tinc això:

y por otra parte, la cara B, la quería tejer con la propuesta del zig-zag, pero ya me conocéis... tanta ralla es muy aburrida y ya le estoy dando vueltas a tunearlo un poco, aprovechando que la cara B es la que llevará unos botones para abrochar el cojín... de momento tengo esto:

3 comentaris:

  1. Hola.
    El cojín te está quedando muy chulo.
    Me gusta el zig-zag que has hecho, a mí no me sale, tengo que aprender.

    Susana.

    ResponElimina
  2. Hola guapissima!!! Tens un obsequi al meu blog! http://lagata-artesana.blogspot.com

    Un petonet! Per cert, el coixí està xulissim!!! Jo l'estic fent en blanc...a veure si l'acabo i penjo les fotos al blog!

    ResponElimina
  3. T'està quedant preciós! A veure eixos botons de la cara B què tal queden. :-)

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.