dimarts, 1 de març del 2011

posant ordre a principis de mes

Havia començat (i de ja fet tenia programat) un post que deia algo així com...

no sé pas quants projectes en curs (WIP), encara molts més projectes aparcats (UFO), la cua de raverly segueix creixent amb noves coses que em fan il·lusió... de vegades ni passen per la cua... vaig a intentar tancar temes... m'estic tornant majareta!!!
necessito ordre, per favor!!!! O sigui que a partir d'ara... amb el projecte Q ja acabat (us dec la foto final, ja ho sé...)
  1. faré els quadradets del 2011 CAL de Raverly i els que proposa la Najma, per anar acumulant quadradets per la manta verd-aigua, que hauria d'anar prenent forma de cara a final d'any...
  2. acabaré l'Eva Shawl, per finals d'abril
  3. aniré acabant 2-3-4?¿?¿ mantetes que tinc mig començades (no en sé ni el numero exacte, diria que son 4, potser 6...)
  4. acabaré el granny ponxo
  5. faré un repàs dels UFO que s'esperen al fons de la caixa... els tapetes... el crocheted fish...
  6. intentaré (dic intentaré perque em conec, jajajaja) no començar cap altre projecte llarg, fins que no tingui acabats els 4 primers de la llista... i per suposat no seguiré l'ordre de la lista, però m'aniré treient coses de sobre...
  7. i ja haureu vist que no postejo cada dia, l'acumulació de coses per ensenyar-vos ja ha baixat, buff respiro una mica més tranquil·la
  8. i només quan hagi arribat al punt 6, em començaré a mirar la queue de raverly i podré triar alguna coseta nova per fer....
D'acord?? Doncs d'acord!!!
Però sóc incapaç de seguir la llista... seguiré teixint de forma totalment anàrquica, com fins ara... jajjaja, ja ho anireu veient... i a sobre, m'han "suggerit" una altra cosa per fer i ja li estic donant voltes, JA JA JA , això meu no té remei...


Había empezado (y de hecho ya tenía programado) un post que decía algo así como...
no sé cuántos proyectos en curso (WIP), todavía muchos más proyectos aparcados (UFO), la cola de raverly sigue creciendo con nuevas cosas que me ilusionan... a veces ni pasan por la cola... voy a intentar cerrar temas... me estoy volviendo majareta!!!
necesito orden, por favor!!!! O sea que a partir de ahora... con el proyecto Q ya acabado (os debo la foto final, ya lo sé...)
  1. tejeré los cuadraditos del 2011 CAL de Raverly y los que propone Najma, para ir acumulando cuadraditos para la manta verde-agua, que debería ir tomando forma de cara a finales de año...
  2. acabaré el Eva Shawl, para finales de abril
  3. iré acabando 2-3-4?¿?¿ mantitas que tengo medio empezadas (no sé ni el número exacto, diría que son 4, quizás 6...)
  4. acabaré el granny poncho
  5. haré un repaso de los UFO que se esperan en el fondo de la caja... los tapetes, el crocheted fish...
  6. intentaré (digo intentaré porque me conozco, jajaja) no empezar ningún otro proyecto largo, hasta que no tenga acabados los 4 primeros de la lista... y por supuesto no seguiré el orden de la lista, pero me iré sacando cosas de encima...
  7. y ya habréis visto que no posteo cada día, la acumulación de cosas por enseñaros ha bajado, bufff respiro un poco más tranquila
  8. y sólo cuando haya llegado al punto 6, me empezaré a mirar la queue de raverly y podré escoger alguna cosita nueva para tejer...
Vale?? Pues vale!!!
Pero soy incapaz de seguir la lista... seguiré tejiendo de forma totalmente anárquica, como hasta ahora... jajaja ya lo iréis viendo... y además me han "sugerido" otra cosa por hacer y ya le estoy dando vueltas... JA JA JA lo mío no tiene remedio

2 comentaris:

  1. No, no tens (tenim!) remeï!! Jo també tinc un fum de coses per ahí per a traure-li fotos. Ara m'has fet dubtar i vull saber això del crocheted fish què és perquè sona a cosa cuca i achuchable.
    Ànims que la llista ajuda! :-)

    ResponElimina
  2. Jajaja, t'entenc perfectament. Tic uns quants WIPs i altres que no estan ni apuntats i encara penso en començar-ne de nous!! Estem fatal!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.