dimecres, 4 de març del 2009

en stand by de ganxet... he recuperat el pdc

com que amagar fils de la manta es tan apassionant...
i a l'espera que la najma m'enviï les instruccions del robin round...
i a l'espera que les noies de retazos de amor m'enviïn l'adreça per enviar-hi uns quants quadradets solidaris...
i a l'espera que la laura em digui si li ha arribat la segona tramesa de quadradets de 10x10 per a la seva colxa solidària...

doncs estic fent uns detallets per afegir a les trameses mensuals del 6è swap, he pensat que faré el mateix detallet per a totes les amigues secretes, canviant el color, si de cas, però així no hi haurà ningú que pensi que el regal que li he fet a una altra li agradava més... (i també es una mica més fàcil, perquè no dir-ho)


perquè, us he de confessar (així en veueta baixa) que ja tinc TOTS els quadradets fets, llestos per enviar quan toqui (si, una mica malalteta de quadradets he estat, per què negar-ho)

i estic fent un xal-d'estar-per-casa per abrigar-me l'esquena amb restes de llana

i m'he fet un guarda-tisores-ganxets perque no es perdin per la bossa de les labors, també amb restes de llana...

però... estava avorrida, no sé... una mica desmotivada, es que amagar fils em mata, de debo... i llavors, mentre navegava pels vostres blogs he trobat a l'ari i aquest SAL tan deliciós que està a punt de començar...


punt de creu!!! mare meva, si jo en feia d'això, com una loca durant molts anys!!! doncs m'hi he apuntat (i ja m'ha enviat els fils necessaris, comencem dilluns que vé)
i ahir al vespre vaig obrir la caixa dels ufo de punt de creu... buffff, la dimensió desconeguda... tinc el natalici d'en guillem tot just acabat de començar, i en guillem va fer 3 anys a l'octubre!!!! doncs mentre no m'arriba el primer objectiu del SAL, he repescat el natalici d'en guillem, per fer al vespre i seguiré teixint al bus... ja us aniré explicant, que a gust m'he quedat, perdoneu el rotllo :-)

*-*-*-*-*-
en stand by de ganchillo.... he recuperado el pdc

porque esconder hilos de la manta es tan apasionante...
y a la espera que
najma me envíe las instrucciones del robin round...
y a la espera que las chicas de
retazos de amor me envíen la dirección para enviarles unos cuantos cuadraditos solidarios...
y a la espera que
laura me diga si le ha llegado el segundo envío de cuadraditos de 10x10 para su colcha solidaria...

pues estaba haciendo unos detallitos para añadir a los envíos mensuales del
6º swap delabores, he pensado que haré el mismo detallito para todas mis amigas secretas, si acaso cambiando de color, pero así no habrá nadie que piense que el regalo que le he hecho a otra le gustaba más... (y también es un poco más fácil, porqué no decirlo)

porque, os tengo que confesar (así en voz bajita) que ya tengo TODOS los cuadraditos hechos, listos para enviar cuando toque (si, un poco enfermita de cuadraditos he estado, por qué negarlo)

y estoy haciendo un chal-de-estar-por-casa para abrigarme la espalda con restos de lana

y me he hecho un guarda-tijeras-ganchillos para que no se pierdan en la bolsa de las labores, también con restos de lana...

pero... estaba aburrida, no sé... un poco desmotivada, és que esconder hilos me mata, de verdad.... y entonces, mientras navegaba por vuestros blogs he encontrado a
ari y este SAL tan delicioso que está a punto de empezar...

punto de cruz!!! madre mía, si yo hacía esto, como una loca durante muchos años!!! pues me he apuntado (y ya me ha enviado los hilos necesarios, empezamos el lunes que viene)
y ayer por la noche abrí la caja de los ufo de punto de cruz... buffff, la dimensión desconocida... tengo el natalicio de guillem recién empezado, y guillem hizo 3 años en octubre!!!! pues mientras no me llega el primer objetivo del SAL, he repescado el natalicio de guillem, para hacerlo por la noche, y seguiré tejiendo en el bus, ya os iré explicando, que a gusto me he quedado, perdonad el rollo :-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.