dijous, 26 de març del 2009

fàbrica de quadradets solidaris

això sembla producció en cadena!!! i això que ara he rebaixat el ritme quadradetil, perque m'estic obligant a acabar UFOs que tenia despendolats... no pot ser que un gumi es quedi desmuntat o a una bosseta li falti cosir la nansa... també tinc un vestidet per cosir tirants i botons... glups, això no pot ser i requereix un post especial amb fotos de quan els UFOs passin a ser FO!!! jejejeje
doncs això, que aquí us ensenyo uns quants quadradets de la fàbrica cosetespetites que aniran a diferents projectes solidaris.

He pensat que per col·laborar en diverses causes i intentar arribar una mica a tots els projectes solidaris que vaig trobant, enviaré 6 quadradets cada vegada, així el paquet no es tan voluminós i les despeses d'enviament a l'altra banda de l'atlàntic no pugen tant...la crisi ai la crisi!!!


*-*-*-*-*-*-*-*
esto parece producción en cadena!!! y esto que ahora he rebajado el ritmo cuadraditil, porque me estoy obligando a acabar UFOs que tenía despendolados... no puede ser que un gumi se quede desmontado o que a una bolsita le falte el asa por coser... también tengo un vestidito para coserle los tirantes y botones... blups, esto no puede ser y requiere un post especial con fotos de cuando los UFOs pasen a ser FO!!! jejejeje
pues eso, que aquí os enseño uns cuantos cuadraditos de la fábrica cosetespetites que irán a diferentes proyectos solidarios.


He pensado que para colaborar en varias causas e intentar llegar un poco a todos los proyectos solidarios que voy encontrando, enviaré 6 cuadraditos cada vez, así el paquete no es tan voluminoso y los gastos de envío al otro lado del atlántico no suben tanto... la crisis, ay la crisis!!!

3 comentaris:

  1. nena, si que sembla producció en cadena, te molt merit el que fas!!

    molts petons

    ResponElimina
  2. Gracias por los cuadritos, estan todos hermosos...muchisimas gracias..

    ResponElimina
  3. Hola guapa, Et feliçito pels treballs tan bonics, i em sumo al blog, perque aixi podre practicar el catala.
    Jo soc catalana, pero no se escriure, perque faig moltes faltas, pero si no ho practico, no aprendre mai
    Un peto, MERANA

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.