divendres, 28 d’agost del 2009

per a la Carla

Vaig anar a l'IKEA i oh! perdision... em vaig gastar 1,5 euros en un joc de plantilles per a boletes hamma... a casa teníem les boletes i en feiem braçalets, però no sabia com es feien les boniques agulles que circulaven pels blogs... fins que vaig investigar... of course...

I quan ja vaig tenir les plantilles... a experimentar s'ha dit!!! aquí teniu el primer resultat... per a la Carla, la germana de la Martina, perque no pots anar a veure un bebé a la clínica i no portar res per a la seva germana gran, oi??

*-*-*-*-*-*-*
Fui a IKEA y oh! perdición... me gasté 1,5 euros en un juego de plantillas para bolitas hamma... En casa teníamos las bolitas y haciamos brazaletes, pero no sabía cómo se hacían los bonitos broches que circulaban por los blogs... hasta que investigué... of course...
Y al tener las plantillas... a experimentar se ha dicho!! aquí teneis el primer resultado... para Carla, la hermana de Martina, porque no puedes ir a ver a un bebé a la clínica y no llevarle nada a su hermana mayor, ¿verdad?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.