dimecres, 19 d’agost del 2009

WIP estiu 2009

manta per a bebé

Ai, ai ai, que això dels embarassos s'encomana... Tinc una altra companya de feina embarassada... jo mentrestant vaig fent mantetes per a les demés... No, no tinc cap notícia que donar-vos, malpensades!!!

És un únic granny square de mida rectangular. El patró el vaig treure d'aquí però ara no es veuen les fotos... estava molt ben explicat... quin greu...

Aquí, també teniu diferents mètodes per fer un granny rectangular. Són en anglès, però s'entenen força bé gràcies a les fotos.

Ara tinc el projecte parat... se m'ha acabat el color blau... L'arc de sant martí me'l va inspirar aquesta manteta,... hi ha coses tan maques en el món bloggeril!!!...

Ay, ay, ay que esto de los embarazos se contagia... Tengo otra compañera de trabajo embarazada... yo mientras voy haciendo mantitas para las demás... NOOOO, no tengo ninguna noticias para daros, malpensadas!!!
Es un único granny square de tamaño rectangular. El patrón lo saqué de
aquí pero ahora no se ven las fotos... estaba muy bien explicado... qué lástima...
Aquí, también tenéis diferentes métodos para hacer un granny rectangular. Son en inglés, pero se entienden bastante bien gracias a las fotos.
Ahora tengo el proyecto parado... se me ha acabado el color azul... El arcoiris me lo inspiró esta mantita,... hay cosas tan bonitas en el mundo bloggeril!!!...


les mantes dels meus nens


el gran projecte de l'estiu, dues mantes, una per a cada nen!! intentarem que estiguin a punt per a l'hivern... projecte totalment indicat per a les calors estiuenques, quadradets a tota màquina... però si els nens fan una comanda, a treballar-hi s'ha dit :-) ... quina il·lusió m'ha fet, estic tova tova...
ja porto 49 quadradets de colorins, de moment... en principi tots són granny square bàsics, però de tant en tant es cola algun experiment ...
he calculat que amb 8 x 5 = 40 ja en tindré prou per fer una manteta, perquè medeixen una mica més de 20cm, ja que els faig una última passada de punt alt taronja a tots... i perquè quan els tingui tots units, encara faré unes quantes passades més al voltant...

el gran proyecto del verano, dos mantas, una para cada niño!! intentaremos que estén a punto para el invierno... proyecto totalmente indicado para los calores veraniegos, cuadraditos a toda máquina... pero si los niños hacen un pedido... a trabajar en ello se ha dicho :-) ... qué ilusión me ha hecho, estoy tontita, tontita...
ya llevo 49 cuadraditos de colorines, de momento... en principio todos son granny square básicos, pero de vez en cuando se cuela algún experimento...
he calculado que con 8 x 5 = 40 ya tendré suficientes para una mantinta, porque miden un poco más de 20 cm, ya que les hago una última vuelta de punto alto naranja a todos... y porque cuando los tenga todos unidos, todavía haré unas cuantas vueltas más alrededor...

3 comentaris:

  1. Qué bello trabajo has hecho con los cuadritos!
    Ay! Qué combinación de colores!
    Me encanta el borde naranja, en la foto se ve como un hermoso amarillo maíz. El color celeste resalta como si brillara :)

    Te dejo cariños Sonieta :D
    Silvana
    Morocha

    ResponElimina
  2. Què boniques les mantes!! La granny rectangular i les dels teus nens. A mi el taronja m'alegra la vida. :-D

    ResponElimina
  3. gracias wapas!! la verdad es que por si solos ya me gustan, pero al darles la vuelta naranja, se iluminan :-)
    ya iré mostrando progresos

    besitos

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.