dimarts, 1 de setembre del 2009

tant de fer quadradets...

tot l'estiu fent quadradets per a les mantes dels meus ninus... i ara... se m'ha acabat la llana!!!

socors!! què faré fins dijous que no torna la venedora a la plaça??
je je je, ja tinc un petit projecte 'en mente', també de quadradets, però de fil...

i mentrestant vaig fent una llista de colors que necessito: 1 groc llimona, 2 taronja claret, 1 vermell maduixa, 1 verd pistatxo, 1 verd fulla, 1 blau mig... buf!! quina poca previsió... o quina molta producció!!!

*-*-*-*-*-*-*-*
todo el verano haciendo cuadraditos para las mantas de mis niños... y ahora... se me ha acabado la lana!!!
socorro!!! qué haré hasta el jueves que no vuelve la vendedora al mercado??
je je je, ya tengo un pequeño proyecto en mente, también de cuadraditos, pero en hilo...
y mientras voy haciendo una lista de colores que necesito: 1 amarillo limón, 2 naranja clarito, 1 rojo fresa, 1 verde pistacho, 1 verde hoja, 1 azul medio... buf!! qué poca previsión... o qué mucha producción!!!

1 comentari:

  1. Sé el que vols dir, això de que la gent se'n vaja de vacances, especialment quan una està de vacances i té temps lliure per teixir...!! (aquesta sóc jo).
    Però va, que són dos dies.
    Hi tornaré per veure què fas amb el fil. :-)

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.