dimecres, 11 de novembre de 2009

Bossa de colorins aprofitant llanetes

Als culins de llana que em van sobrant de fer quadradets o qualsevol altra labor, els faig un nus i els cabdello. Em sap greu llençar-los i tinc una forma d'aprofitar-los -> Quan en tinc un cabdell més o menys gros i alguna idea que em volta pel cap, començo a teixir... normalment amb punt baix, fins aconseguir la mida desitjada.

Aquesta vegada hi he afegit alguna passada de punt mig agafat per darrera... i ho he decorat amb unes floretes que tenia de fer proves (la blava és la famosa floreta sonieta, que em va dedicar la deliciosa Silvana)

I aquí teniu una bonica bossa de colorins (folrada i tot) per anar a plaça el dissabte :-)

*-*-*-*-*-*-*
A los restos de lana que me van sobrando de hacer cuadraditos o cualquier otra labor los ato con un nudo y los ovillo. No me gusta tirarlos y tengo una forma de aprovecharlos -->Cuando tengo un ovillo más o menos grande y alguna idea que me ronda la cabeza, empiezo a tejer, normalmente a punto bajo, hasta conseguir el tamaño deseado.

Esta vez he añadido alguna vuelta de punto medio cogido por detrás... y lo he decorado con unas florecitas que tenía de hacer pruebas (la azul es la famosa florcita sonieta, que me dedicó la deliciosa Silvana)

Y aquí tenéis una bonita bolsa de colorines (forrada y todo) para ir al mercado el sábado :-)

4 comentaris:

  1. Hola Sonieta!
    Qué linda te ha quedado la bolsa y ahora en lugar de pensar que estoy desperdiciando estambre lo haré ovillo para un futuro proyecto...
    Un gran saludo y hasta pronto!

    ResponElimina
  2. Jo els guardava per a omplir amigurumis i demés, però m'estàs donant una enveja... vull dir, una idea... ;-)
    Es pot demanar una fotico del folre? Veient les anses m'imagine que ha de fer goig (no com els meus).

    ResponElimina
  3. Este tipo de ovillo los bautizó laughing purple goldfish designs como "crazy yarn" o "lana loca" y lo usa en muchísimos proyectos. La verdad es que en ovillo no dice nada pero luego es muy resultón y socorrido!

    ResponElimina
  4. los restos cortitos si que los guardo para los amigurumis en un tarro de cristal, pero cuando son más larguitos los aprovechaba para esto que ahora resulta que se llama "crazy yarn"... queda mucho mejor que "restos de lana" ja jaja

    podéis "copiarme" la idea, se ve que no me la inventado yo, snif snif... (y yo sin saberlo)
    gracias anita por la referencia!

    alhana--> el folre és una roba gruixudeta amb un dibuix d'etiquetes d'ampolles de vi... ja t'hi faré una foto... quina vista noia!!!

    bigú--> aquí no se tira nada (o casi) que la cosa está mu mala :-)

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.